logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

کسب 3 مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان زنجانی در مسابقات نوآوری و ابتکارات

کسب-3-مقام-برتر-کشوری-توسط-دانش-آموزان-زنجانی-در-مسابقات-نوآوری-و-ابتکارات

نماینده مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف در زنجان از کسب ۳ مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان زنجانی درمسابقات نوآوری و ابتکارات خبرداد.

حسین تقیلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات مسابقات نوآوری و ابتکارات که در دانشگاه شریف برگزارشد، اظهار کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) روز گذشته به اتمام رسید و دانش آموزان زنجانی توانستند ۳ رتبه برتر کشوری را کسب کنند.

وی با اشاره به جزئیات این مسابقات عنوان کرد: این دوره از مسابقات در بخشهای نجوم، نانو شیمی و رباتیک برگزار شد.

نماینده مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف در زنجان هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزی عنوان کرد و افزود: پرورش خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس، تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی از دیگر اهداف این مسابقات است.

وی با بیان اینکه مسابقات سوم شهریور امسال برگزار شد خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات مقام نخست بخش ربات‌های خانه دار به آیدین فرهادی دانش آموز مدرسه ابتدایی علامه حلی زنجان رسید.

تقیلو با اشاره به کسب مقام دوم رقابتهای تعقیب و گریز توسط دانش آموزآموز زنجانی گفت: امیرسینا بیگدلی دانش آموز مدرسه ابتدایی علامه حلی زنجان موفق به کسب این مقام شده است.

سرپرست تیم‌های اعزامی استان زنجان بیان کرد: مقام چهارم ربات‌های خانه دار را نیز سیدعلی موسوی دیگر دانش آموز زنجانی کسب کرده است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر